Av-Cables
Ladekabel til elbil - Type 2 til 1 Stik - 16A / 3.6 kW - 7 m - 1
Ladekabel til elbil - Type 2 til 1 Stik - 16A / 3.6 kW - 7 m - 2
Ladekabel til elbil - Type 2 til 1 Stik - 16A / 3.6 kW - 7 m - 3
Ladekabel til elbil - Type 2 til 1 Stik - 16A / 3.6 kW - 7 m - 4
Ladekabel til elbil - Type 2 til 1 Stik - 16A / 3.6 kW - 7 m - 5
Green Cell

Ladekabel til elbil - Type 2 til 1 Stik - 16A / 3.6 kW - 7 m

Varenummer: 10822040

1.689 kr.
Udsolgt
Fragt fra kr. 39,-
Over 150.000 anmeldelser
Dag til dag levering
Prisgaranti på alt
60 dages returret

GC Type 1-kablet giver dig mulighed for at oplade din elbil så hurtigt som muligt med op til 3,6 kW strøm.

Spar op til et par timer ved at reducere opladningstiden med vekselstrøm.

Uhindret opladning
7 meter GC-kablet slutter med det mest almindelige type 2-stik, hvilket betyder, at din EV kan tilsluttes frit til alle ladestationer i Europa.

År med bæredygtighed
Forstærket kabelkonstruktion giver dig mulighed for at tilslutte kablet op til 10.000 gange - 15 års problemfri brug.
En række sikkerhedskontroller sikrer mange års ydeevne samt modstandsdygtighed over for mekaniske skader og stænk.

Highlights:
- IP55 stænktæt
- Leveres med taske

Teknisk info:
- Effekt: 3,6 kW
- Ampere: 16A
- Udgangstype: 1
- Indgangstype: 2
- Farve: Sort
- Arbejdstemperatur: -30 - 50 ° C
- Vitalitet: 10000 cyklusser
- Yderligere funktioner: IP55, UL94V-0
- Længde: 7m
- Produktkode: EV19

Kompatibel med: Alle elbiler og hybrider udstyret med type 1-stik

Pakken indeholder:
Ladekabel
Taske
Manual

Sikkerhedsstyrelsen i Danmark, Elsäkerhetsverket i Sverige, DSB i Norge, Tukes i Finland, fraråder alle regelmæssige opladninger ved brug af almindelige vægstikkontakter og parkeringsvarmere. Bemærk: Nogle lokale afvigelser kan forekommer.

De generelle anbefalinger er dog følgende:
• Gamle eller fejlagtige koblinger og kabelgrene i ejendommen kan forårsage høje belastninger og dette kan føre til brand. Derfor er det vigtigt, at en elektrisk installationsvirksomhed kontrollerer den elektriske installation.
• Almindelige vægstikkontakter og parkeringsvarmere (Schuko) er ikke lavet til opladning af elbiler og kan ikke tåle den høje spænding.

Anbefalinger