E-mail info@av-cables.dk

E-mails besvares altid inden for 1-2 timer i tidsrummet:
Mandag til Torsdag 8-16.30
Fredag 8-15.30
Telefon 88 70 40 86

Telefon åbningstider:
Mandag til Torsdag 8-16
Fredag 8-15
Livechat Åben chat Chatten er lukket

Livechat er synlig i vores åbningstider: Mandag til Torsdag 8-16 Fredag 8-15

E-mærket
Vi er godkendt

Når du handler på e-mærkede netbutikker har du altid adgang til e-handelsfondens forbruger hotline

Spørgsmål og svar

Herunder finder du svar på de oftest stillede spørgsmål fra vores kunder.

Bestilling

  1. Jeg er ny kunde, hvordan bestiller jeg?
    Velkommen til Av-Cables.dk. Vi tilbyder Danmarks største udvalg i kabler og kabel tilbehør. Alle produkter du finder på vores webside kan købes online her og nu. Klik på en vare du er interesseret i og klik på knappen ”Køb” for at lægge produktet i din indkøbskurv. Du kan lægge flere varer i kurven, ved at trykke på knappen "Bestil mere". Når du har fundet alle de varer du ønsker at købe, trykker du på knappen "Bestil" i indkøbskurven. Herefter skal du blot udfylde de nødvendige informationer så vi kan sende dig din bestilling - god fornøjelse.

  2. Kan jeg ændre i en gennemført bestilling?
    Hvis du ønsker at ændre i en allerede gennemført ordre, skal du kontakte os hurtigst muligt. Så længe at ordren ikke er pakket kan vi ændre i adresseoplysninger og ordrens indhold. Hvis der skal ændres i ordrens indhold, vil vi dog ofte være nød til at annullere hele ordren, hvorefter du kan ligge en ny ordre med det ønskede indhold på vores side.

  3. Kan jeg bestille pr. e-mail, telefonisk eller fax?
    Privat kunder:
    Nej det kan du desværre ikke, alle ordrer skal gå igennem vores almindelige bestillingsproces på siden, men du er selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål.

    Erhvervskunder:
    Hvis der er tale om erhvervskunder med faktura konto tilknyttet, så vil man også kunne bestille via telefon eller e-mail. Vi vil dog altid anbefale at man bestille online direkte på vores side.

  4. Kan man afhente varer på jeres firma adresse?
    Vi kan desværre ikke tilbyde detailsalg fra vores firma adresse. Det er derfor ikke muligt at afhente varer på vores adresse.

  5. Kan jeg bestille til udlandet?
    Ja det kan du. Vi sender også ordre til Grønland, Island, Færøerne, Norge og Sverige. Fragten til disse lande, kan ses så snart man vælger hvilket land man ønsker ordren sendt til.

  6. Tekniske problemer med din bestilling?
    Har du tekniske problemer ved en bestilling bedes du kontakte os hurtigst muligt. Vores kundeservice vil herefter prøve at løse dit problem, så du hurtigst muligt kan afgive din bestilling.

Ordrestatus

  1. Bliver jeg informeret om leveringstidspunktet?
    Ja, du vil automatisk modtage en ordre opdatering, når din pakke er blevet afsendt fra Av-Cables.dk. Du kan forvente din bestilling dagen efter modtagelsen af denne ordre opdatering.

  2. Kan jeg få oplyst Track&Trace-nummeret?
    Hvis din forsendelse er afsendt som en pakke vil du få oplyst Track & Trace nummeret sammen med ordreopdateringen der fortæller at ordren er afsendt. Bemærk: Ikke alle forsendelser udsendes med Track&Trace-nummer.

  3. Ordrebekræftelsen er ikke modtaget?
    Efter du har lagt din bestilling vil du automatisk modtage en ordrebekræftelse via mail. Denne ordre bekræftelse sendes få minutter efter din bestilling. Hvis du ikke modtager denne, kan det skyldes en teknisk fejl eller en fejl i din indtastede e-mail adresse. Hvis du ikke modtager en ordrebekræftelse kan du kontakte os på: Info@av-cables.dk. Husk evt. at kontrollere om ordrebekræftelses mailen ikke blot er blevet fejlplaceret af dit mail program til f.eks. uønsket post eller spam mail.

  4. Jeg har ikke modtaget min bestilling?
    Er din bestilling ikke ankommet i løbet af 3 hverdage bedes du kontakte dit lokale posthus for at høre om de evt. har en pakke liggende til dig. Ligger din pakke ikke til afhentning på posthuset bedes du kontakte os, hvorefter vi vil undersøge og efterlyse forsendelsen gennem Postnord. Dette tager typisk 1-2 dage. Dukker pakken stadig ikke op, vil der blive udsendt en tro og love erklæring til dig. Denne tro og love erklæring skal underskrives og sendes retur i den vedlagte returkuvert. Når vi har modtaget tro og love erklæringen underskrevet retur fra dig, kan vi sende dig en ny pakke.

Øvrige spørgsmål

  1. Har I prisgaranti på jeres produkter?
    Ja vi tilbyder prisgaranti på alle vores produkter. Da vi ved Av-cables.dk altid ønsker at kunne tilbyde vores kunder den billigste pris på vores varer, gør vi et stort arbejde i dagligt at opdatere vores priser, så de altid er de laveste på markedet. Prisgarantien omfatter alle produkter i vores sortimentet, og gør at du kan få varen til samme pris ved os, som ved hvilken som helst anden forhandler.

    Krav til opfyldelse af prisgaranti.

    1: Varen skal være samme mærke og have de samme specifikationer. (Ved noname mærker skal varen blot være i samme standard kvalitet.)

    2: Prisen for varen er inkl. evt. forsendelse og kortgebyrer.

    3: Prisgarantien omfatter alle danske net butikker og fysiske butikker.

    Sådan benytter du prisgarantien.

    For at benytte sig af prisgarantien, bestiller du som normalt, men skriver et link i ordre kommentarfeltet til det produkt du har set ved en anden forhandler som evt. har en lavere pris. Vi trækker herefter differencen fra når ordren gennemføres. Hvis det produkt der bliver henvist til, ikke opfylder vores krav til prisgarantien, vil du som kunde altid blive kontaktet med begrundelse herpå. Hvis kravene til prisgarantien ikke kan opfyldes, sender vi selvfølgelig ikke ordren afsted før du evt. har godkendt dette. Prisgarantien gælder også 30 dage efter du har gennemført ordren ved os.

  2. Hvem sælger I til ?
    Hos Av-Cables.dk sælger vi både til privat kunder, erhvervskunder og offentlig institutioner.

  3. Kan man ringe til Av-Cables.dk ?
    Ja du er velkommen til at ringe til os på telefon: 88704086

    Telefon åbningstider:

    Mandag til Torsdag 8-16
    Fredag 8-15

Fejl og mangler

  1. Hvad gør jeg, hvis min forsendelse er mangelfuld?
    Hvis du modtager en pakke der ikke indeholder det du bestilt, eller hvis der mangler nogle varer, bedes du kontakte os med det samme. Vi vil herefter hurtigst muligt få sendt det rigtige ud til dig uden ekstra omkostninger for dig.

  2. Jeg ikke er tilfreds med varen jeg har modtaget, hvad gør jeg?
    Hvis du ikke er tilfreds med den/de bestilte varer du har modtaget, så skal du blot kontakte vores kundeservice hurtigt muligt. Vi vil herefter finde en løsning så du bliver tilfreds.

Forsendelse

  1. Hvad koster fragten?
    Fragtpriserne starter fra 9 kr. og er aldrig højere end 29 kr.

    Du vil kunne se fragtprisen på vores website så snart du har tilføjet et enkelt produkt til indkøbskurven.

  2. Hvor lang tid går der før jeg får min bestilling?
    Alle bestillinger på lagervarer som er foretaget fra mandag til torsdag inden klokken 16.30 blive afsendt samme dag. (Fredag dog inden klokken 15.30). Ifølge Postnord egen brevkvalitet er der 94% sandsynlighed for, at du vil modtage pakken dagen efter (dag til dag levering). Av-Cables.dk udsender ordre fra mandag til fredag. Alle forsendelser bliver sendt med Postnord, og er med omdeling til den ønskede leveringsadresse. Alle forsendelser sendes som quickbrev eller pakke med levering næste hverdag.

  3. Hvis jeg ikke er hjemme på leveringstidspunktet?
    Hvis du ikke er hjemme på leveringstidspunktet, og forsendelsen ikke kan komme i postkassen, vil postbudet tage forsendelsen med tilbage på dit lokale posthus til afhentning i 14 dage. Dette vil du få besked om via en afhentningsseddel, som postbudet lægger i din postkasse.

  4. Levering til min arbejdsplads?
    Det kan være en god ide at få varen sendt til din arbejdsplads. Hvis du ikke er hjemme, når posten kommer ud, så er du fri for et besøg på posthuset. Vælg adressetypen arbejdsplads under bestillingen og indtast dit navn og firmanavn samt leveringsadressen, når du bestiller ved kassen.

  5. Kan man afhente varer på jeres firma adresse?
    Vi kan desværre ikke tilbyde detailsalg fra vores firma adresse. Det er derfor ikke muligt at afhente varer på vores adresse.

  6. Hvem leverer min ordre?
    Alle forsendelser bliver sendt med Postnord, og er med omdeling til den ønskede leveringsadresse. Alle forsendelser sendes som quickbrev eller pakke med levering næste hverdag.

Annullering og returnering

  1. Hvordan sender jeg en vare retur?
    Vi tilbyder hos Av-Cables.dk ApS 30 dages fuld returret. Hvis du som kunde, ønsker at returnere fejlbestilte varer sendes disse sammen med en kopi af fakturaen til:

    Av-Cables.dk ApS
    Industrivænget 14
    8783 Hornsyld

    VIGTIGT: Forsendelsen skal sendes retur med omdeling.

    Ved modtagelse, vil vi såfremt kravene til vores returpolitik er opfyldt, krediterer købesummen tilbage til din bankkonto.

    Meddeler Kunden Av-Cables.dk ApS at Kunden har fortrudt sit køb inden 30 dage efter levering, tilbagebetaler Av-Cables.dk ApS købesummen. Hvis varen returneres og fortrydelsesretten udnyttes, kan dette kun ske såfremt varen samt emballage returneres i væsentlig samme stand og mængde som da du modtog den, det vil sige at varen ikke må være skrammet, defekt eller lign. Varen må gerne pakkes ud og bruges, så længe du kan returnere den i væsentlig samme stand og mængde.

    Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bruger varen på en måde, hvor det er helt åbenbart at brugen formindsker varens salgsværdi væsentligt. Da originalemballagen i nogle tilfælde udgør en væsentlig del af varens værdi, kan det betyde, at varen ikke kan anses for returneret i væsentlig samme stand og mængde, hvis emballagen ikke følger med.

    Husk derfor altid at gemme emballagen til du er sikker på, at du vil beholde varen. Ved produkter i blisterpakninger der ikke kan lukkes op uden at ødelægge emballagen, gælder returretten naturligvis stadigvæk. Varer der returneres UFRANCO eller på efterkrav, nægtes modtagelse.

    Du bør sende varen forsvarligt emballeret - sammen med en kopi af fakturaen og skriv venligst tydeligt at du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten og at du derfor ønsker af få tilbagebetalt købesummen. Vi anbefaler at du sender varen retur som pakke med Postnord.

    VIGTIGT: Forsendelsen skal sendes retur med omdeling.

    Disse returregler gælder alle varer solgt som fjernsalg (til private) - det gælder ikke varer solgt til virksomheder.

    Bemærk.

    Vi kan desværre ikke tilbyde detailsalg fra vores firma adresse. Det er derfor ikke muligt at afhente varer eller aflevere returvarer på vores adresse.

  2. Hvordan fortryder jeg et køb?
    Har du lige bestilt og fortrudt dit køb, skal du hurtigst muligt kontakte os så vi kan nå at slette ordren før den bliver pakket. Hvis ordren er pakket og vi ikke kan nå at stoppe forsendelsen, kan du også nægte at modtage forsendelsen ved postomdelingen. Når du nægter at modtage forsendelsen, vil pakken automatisk blive sendt retur til os og dine penge refunderet. Har du ved et uheld modtaget pakken, sender du blot bestillingen retur til os, og beløbet vil blive refunderet indenfor 3-4 dage.

  3. Hvordan ombytter jeg en vare?
    Vi tilbyder hos Av-Cables.dk ApS 30 dages fuld returret. Hvis du som kunde, ønsker at ombytte fejlbestilte varer sendes disse sammen med en kopi af fakturaen til:

    Av-Cables.dk ApS
    Industrivænget 14
    8783 Hornsyld

    Ved modtagelse, vil vi såfremt kravene til vores returpolitik er opfyldt, krediterer købesummen tilbage til din bankkonto. Hvis du ønsker en anden, eller andre varer, skal du blot oprette en ny ordre på disse via vores side. Ved at holde den gamle og ny ordre adskilt, sikres begge parter den hurtigste ekspeditionstid. Hvis varen returneres og fortrydelsesretten udnyttes, kan dette kun ske såfremt varen samt emballage returneres i væsentlig samme stand og mængde som da du modtog den, det vil sige at varen ikke må være skrammet, defekt eller lign. Varen må gerne pakkes ud og bruges, så længe du kan returnere den i væsentlig samme stand og mængde.

    Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bruger varen på en måde, hvor det er helt åbenbart at brugen formindsker varens salgsværdi væsentligt. Da originalemballagen i nogle tilfælde udgør en væsentlig del af varens værdi, kan det betyde, at varen ikke kan anses for returneret i væsentlig samme stand og mængde, hvis emballagen ikke følger med.

    Husk derfor altid at gemme emballagen til du er sikker på, at du vil beholde varen. Ved produkter i blisterpakninger der ikke kan lukkes op uden at ødelægge emballagen, gælder returretten naturligvis stadigvæk. Varer der returneres UFRANCO eller på efterkrav, nægtes modtagelse.

    Du bør sende varen forsvarligt emballeret - sammen med en kopi af fakturaen og skriv venligst tydeligt at du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten og at du derfor ønsker af få tilbagebetalt købesummen. Vi anbefaler at du sender varen retur som pakke med Postnord. Disse returregler gælder alle varer solgt som fjernsalg (til private) - det gælder ikke varer solgt til virksomheder.

    Bemærk.

    Vi kan desværre ikke tilbyde detailsalg fra vores firma adresse. Det er derfor ikke muligt at afhente varer eller aflevere returvarer på vores adresse.

  4. Kan man aflevere returvarer på jeres firma adresse?
    Vi kan desværre ikke tilbyde detailsalg fra vores firma adresse. Det er derfor ikke muligt aflevere returvarer på vores adresse.

Betaling

  1. Hvilke betalingsmuligheder har jeg?
    Du kan hos Av-Cables.dk betale med følgende betalingskort:

    Dankort, VISA/Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, Maestrocrad, JCB og American Express.

    Hos Av-Cables.dk betaler du intet kort gebyr. Når du betaler med kort, hæver vi først beløbet på din konto, når dine varer afsendes fra os. Du vil modtage en kvittering for betalingen sammen med dine varer.

  2. Kan jeg betale pr. efterkrav?
    Nej desværre, vi sender ikke pr. efterkrav.

  3. Er det sikkert at bruge kreditkort?
    Hos Av-Cables.dk anvender vi en sikker betalings-gateway fra Quickpay.dk. Quickpay.dk anvender SSL kryptering som er testet og godkendt af pbs. Alt kortdata sendes krypteret, og kan kun læses af PBS. Når du betaler med betalingskort er du altid sikret imod misbrug, du kan nemlig altid afvise en betaling når du modtager din betalingsoversigt. Du har ingen selvrisiko, i tilfælde af at dit betalingskort bliver misbrugt i online butikker som benytter SSL. Det vil sige at du online faktisk er bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko på 1200 kr. hvis dit dankort fx misbruges ved brug af pinkode.

    Beløbet for varerne hæves først, når varerne sendes fra Av-Cables.dk. Der vil aldrig kunne trækkes et større beløb, end du som kunde har godkendt ved køb.

  4. Hvornår bliver mine penge hævet?
    Vi godkender først din betaling overfor PBS, når pakken er afsendt fra vores lager.

  5. Mit betalingskort bliver afvist?
    Der kan være flere grunde til at dit betalingskort kan blive afvist. Den hyppigste grund er indtastningsfejl. Læs vejledningen grundigt under betalingsprocessen. Er du i tvivl, kan du kontakte os på: Info@av-cables.dk

  6. Er priserne inkl. moms?
    Ja, alle priser på Av-Cables.dk.er inkl. dansk moms (25 %).

  7. Kan jeg betale via bankoverførsel?
    Ja det kan du. Hvis du ikke har mulighed for at betale med betalingskort. Har du muligheden for at betale via bankoverførsel. Vores bankforbindelse er Nykredit med følgende bank oplysninger. Reg.nr. 8117 og Konto.nr. 0001812941. Husk at påføre din overførsel med dit ordrenummer. Ved bankoverførsel sendes ordren først fra vores lager, når overførslen er synlig på vores konto.

  8. Kan man som erhverskunde få varer tilsendt pr. faktura?
    Ja det kan man godt. Hvis I som erhvervskunde ønsker at oprette en konto med kredit, kræver dette blot en godkendelse.

    Send en e-mail til info@av-cables.dk med følgende oplysninger:

    Fima navn, adresse, CVR nummer, kontakt person, e-mail, telefon nummer og evt. en e-mail adresse hvor fakturaen skal sendes til.

    Vi vil herfter kontakte jer med brugernavn og password til jeres nye faktura konto.

  9. Kan man som offentlig kunde bestille via EAN nummer ?
    Ja vi tilbyder salg til offentlige institutioner, og det eneste du skal gøre er følgende:

    1. Find de varer du vil have og læg dem i indkøbskurven.

    2. Gå til indkøbskurven.

    3. Tryk Bestil.

    4. Vælg "offentlig" ved kundetype og indtast herefter dine oplysninger.

    5. Ved betaling skal du vælge bankoverførsel/EAN betaling.

    6. Sæt kryds i "Jeg har læst og accepteret Av-Cables.dk forretningsvilkår" og tryk godkend ordre.

    7. Du har nu lavet en bestilling og ordren vil blive sendt til dig.

    8. Jeres regning vil blive sendt til jer som Elektronisk fakturering på EAN nummer.

    Som offentlige institution skal I blot se bort fra teksten: "Din ordre vil blive ekspederet når vi har registreret din indbetaling".

Av-Cables.dk ApS • Industrivænget 14 • 8783 Hornsyld • CVR. 31260485 • Etableringsår: 2008
{{product.quantity}} stk. {{product.name}}
{{product.stock_quantity}} stk. er på lager, {{product.quantity - product.stock_quantity}} stk. eftersendes fragtfrit
0 stk. er på lager, {{product.quantity}} stk. eftersendes fragtfrit
{{product.spicial_price * product.quantity | tax | format}} DKK {{product.price * product.quantity | tax | format}} DKK
Du har {{qty_total}} varer i kurven
VareVarer: {{cart.products_total | format}} DKK
Levering: {{cart.shipping | format}} DKK
Rabat: -{{cart.discount | format}} DKK
Total: {{cart.total | format }} DKK